دانلود بازی بی نظیر OMSI 2 Last Version + 7 DLC FULL Crack


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به سایت ما خوش آمدید؛ این سایت جهت ارائه خدمات در گیم ها راه اندازی شده امیدوارم لذت ببرید!!!! دانلود انواع مد و اضافات بازی ها همه و همه در وب سایت فاسی مدز؛ فارسی مدز بهترین در انتخاب...

از مطالب سایت راضی هستید!!!

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فارسی مدز و آدرس farsimods.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 406
بازدید ماه : 3255
بازدید کل : 89720
تعداد مطالب : 168
تعداد نظرات : 115
تعداد آنلاین : 1


آمار مطالب

:: کل مطالب : 168
:: کل نظرات : 115

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 61
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 406
:: بازدید ماه : 3255
:: بازدید سال : 24354
:: بازدید کلی : 89720

RSS

Powered By
loxblog.Com

دانلود انواع بازی ها، مد و اضافات آن در اینجا

دانلود بازی بی نظیر OMSI 2 Last Version + 7 DLC FULL Crack
چهار شنبه 19 خرداد 1395 ساعت 7:35 | بازدید : 1806 | نوشته ‌شده به دست محمد جواد | ( نظرات )

شما در این بازی به عنوان یک راننده اتوبوس وظیفه شناس قرار دارید که می بایست از صبح تا شب و تحت هر شرایطی به کار خود بپردازید و مردم را منتقل سازید .

شما در این بازی در نقش یک راننده حرفه ای اتوبوس داخل شهری هستید که می بایست در تمامی اوقات مانند شب و روز و در هر شرایط آب و هوایی به نقاط مختلف شهر سفر کرده و مسافران را به مقصدشان برسانید. محیط بازی در شهر زیبای برلین آلمان اتفاق می افتد.

OMSI 2 Last Version + 7 DLC FULL Crack

در بازی های دارای این سبک تا این لحظه رانندگی با انواع ماشین های بزرگ و کوچک را تجربه کرده بوده اید اما بازی با اتوبوس های مسافربری با ایده ی جدید و زیبایی همراه بوده و میتواند برای گیمر جالب توجه قرار بگیرد.

بازی جالب و متفاوت شبیه سازی اتوبوس رانی شهری که در آن شما در محیطی که شبیه جامعه حقیقیست باید در نقش یک راننده اتوبوس با تمامی جزئیات رانندگی اتوبوس ایفای نقش کنید. بازی و رانندگی در شب و روز و رویارویی با مسافران مختلف، رفتن به مکان های مختلف شهر و روبرو شدن با وقایع مختلف از ویژگی های این بازیست.

OMSI 2 Last Version + 7 DLC FULL Crack

ویژگی های این بازی به نقل از نویسنده فارسی مدز :

با اینکه خیلی گرافیک خیره کننده ای نداره ولی با این حال سیستم تقریبا خوب میخواد…ولی خب اینم برای اون دسته از کاربرایی که میخوان بازیو دان کنن بگم که گرافیک بازی اصلا اذیتتون نمیکنه…

بعد اینکه گیم پلی این بازی بزرگترین نقطه قوتش هست…با ماوس مثلا میتونین پنجره های اتوبوسو باز و بسته کنین..یا چراغهای داخل ماشینو خاموش/روشن کنین…یا پرده شیشه جلو رو پایین بکشین..درب ها رو باز و بسته کنین..مسافر بزنین…بعد میتونید آب و هوا رو تغییر بدید..هوای بارونی داره برفی داره…بعد تو هوای بارونی ماشین کثیف هم میشه…برف پاک کن داره که میتونید از شیشه شور جلو هم استفاده کنید… بعد میتونید از پنکه بالاسر راننده استفاده کنید…کولر بزنید یا بخاری روشن کنید و …. خیلی چیزای دیگه که میتونید کنترلشون کنید.

همچنین

دوستان یه چیز دیگه من فهمیدم اینه که وقتی تصادف میکنی فلاشر رو میزنی بعد زنگ میزنی پلیس بیان جمع و جور کنن چون اون ماشینی که تصادف میکنی باهاش از وسط خیابون تکون نمیخوره ترافیک میشه..پس زنگ میزنی پلیس بیان درست کنن … برف پاک کن هم این که عالیه..دور تند داره..دور کند داره…تازه میتونی تایمری هم بذاری …

همچنین

یه چیز دیگم ازش یادم اومد اینکه روی پیشونی اتوبوس یه صفحه یا بهتر بگم تابلو هست که روی اون مثل اتوبوس های شهری ایران مسیر از ابتدا تا مقصد اونجا نوشته میشه…شما هم میتونید اونجا اسم ایستگاه مبدا تا مقصد رو بنویسید..اگه ننویسید مسافرا سوار اتوبوس شما نمیشن…همچنین باید ضمن مشخص کردن مسیر از منو ساعت بزنین..و تو یه زمان مشخصی هر ایستگاه رو طی کنید..

یه قابلیتم داره که از تو تنظیمات میشه فعال/غیرفعال ش کرد اینه که وقتی مسافر سوار میشه..میاد جلو شما و بهتون پول میده و شما هم از صندوق کنار دستتون باید مابقی پول رو به مسافر بدید…بعضی از مسافرها هم کارت دارن دیگه پول نمیدن…

OMSI 2 Last Version + 7 DLC FULL Crack

نسخه ویژه فارسی مدز : ما برای شما کاربران عزیز جدیدترین نسخه این بازی را به همراه 7 پچ های الحاقی ( DLC ) که تاکنون برای بازی منتشر شده است قرار داده ایم.

حجم این بازی نزدیک ۴ گیگ میباشد که همین موضوع صحبت های بالا را کاملا تایید میکند چرا که نسخه معمولی که در برخی سایت های ایرانی میبینیم نزدیک ۸۰۰ مگابایت است.

لیست دی ال سی ها :

  • OMSI 2 Add-on Berlin X10
  • OMSI 2 Add-on Chicago Downtown
  • OMSI 2 Add-on Three Generations
  • OMSI 2 Add-on City Bus O305
  • OMSI 2 Add-on Hamburg
  • OMSI 2 Add-on Vienna

آموزش نصب : ابتدا آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید. سپس هر 4 فایل را دانلود کرده و سپس هر 4 فایل را انتخاب و یکجا اکسترکت کنید. بعد از خارج کردن محتوا از حالت فشرده از طریق Setup بازی را نصب نمایید و از پوشه کرک بازی را کرک کنید.

لینک دانلود : بخش ۱ - دانلود با لینک مستقیم از سرور فارسی مدز

حجم فایل : ۱ گیگابایت

لینک دانلود : بخش ۲ - دانلود با لینک مستقیم از سرور فارسی مدز

حجم فایل : ۱ گیگابایت

لینک دانلود : بخش ۳ - دانلود با لینک مستقیم از سرور فارسی مدز

حجم فایل : ۱ گیگابایت

لینک دانلود : بخش ۴ - دانلود با لینک مستقیم از سرور فارسی مدز

حجم فایل : ۱ گیگابایت

منبع: فارسی مدز دوستان عزیز نظر یادتون نره!!!!!!!!!!!!




:: موضوعات مرتبط: , , ,
:: برچسب‌ها: فارسی , فارسی مدز , دانلود بازی اتوبوس رانی , دانلود بازی بی نظیر OMSI 2 Last Version + 7 DLC FULL Crack ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: